Podmínky pro rozvoj profesionálních kompetencí v kurikulu učitelského vzdělávání – inspirace z Austrálie 90. let
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | ˇOldřich Šimoník (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Klíčová slova | curriculum for preparatory education of teachers, key competences, educational programme, Framework Educational Programme for Primary Education, teachers’ competences for prospective teachers education |
| Popis | Příspěvek informuje o zkušenostech australských odborníků,kteří analyzovali před rokem 2000 kurikulární podmínky institucí připravujících budoucí učitele v oblasti jejich profesionálních kompetencí, a poté se zaměřili na charakteristiky „efektivních“ učitelů, kteří realizují jejich profesionální přípravu. |
| Související projekty: |