Využití studentského portfolia jako prostředku k rozvoji sebereflexe a sebehodnocení z perspektivy studentů učitelství
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Šimoník, O. (ed.) Nové přístupy v přípravě budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | student portfolio; self assessment skills; self reflection skills; pedagogical competence; intending teacher |
| Popis | Článek zpracovává problematiku rozvoje dovednosti sebehodnocení a sebereflexe u budoucích učitelů prostřednictvím práce s portfolii, která si v rámci získávání učitelských kompetencí zakládají a vedou. Popisujeme proces ověřování zvolené Q-metodologie, která bude použita při plánovaném výzkumu mapujícím uvažování studentů učitelsví o procesu sebehodnocení a sebereflexi v souvislosti s využitím vlastního portfolia. |
| Související projekty: |