Portfolio jako prostředek směřující k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe studentů učitelství
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Šimoník, O. (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | portfolio; self-reflection; self-assessment; teaching skills |
| Popis | Článek zpracovává problematiku rozvoje dovednosti sebehodnocení a sebereflexe u budoucích učitelů, studentů učitelství, prostřednictvím práce s portfolii, která si v rámci získávání učitelských kompetencí zakládají a vedou. Přinášíme vhled do uvažování studentů učitelství o procesu sebehodnocení a sebereflexe v souvislosti s využitím vlastního portfolia. Výsledky popsaného šetření budou východiskem pro zpracování výzkumného nástroje, kterým bude podrobně zmapována oblast využití portfolia jako prostředku cíleně směřujícímu k rozvoji dovednosti sebehodnocení a sebereflexe budoucích učitelů. |
| Související projekty: |