Rozvoj přírodovědně nadaných žáků a kooperativní akční výzkum založený na informačních a komunikačních technologiích.

Autoři

TRNOVÁ Eva TRNA Josef

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Akční výzkum je významnou metodou pro rozvoj učitelských profesních kompetencí. Studie uvádí modifikaci akčního výzkumu ve webovém prostředí s využitím IKT (informačních a komunikačních technologií) s mezinárodní kooperací mezi přírodovědnými učiteli a jejich žáky. Pozornost je zaměřena na rozvoj přírodovědného nadání žáků, též na motivování žáků k přírodovědnému vzdělávání a zvyšování profesních učitelských kompetencí. Výstupem výzkumu jsou metody vzdělávání nadaných žáků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.