Kooperativní akční výzkum založený na IKT a rozvoj přírodovědně nadaných žáků

Autoři

TRNA Josef TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník referátů z mezinárodního semináře Talent a nadání ve vzdělávání.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Action research; collaboration; giftedness; ICT; motivation; science education.
Popis Akční výzkum je významnou metodou pro rozvoj učitelských profesních kompetencí. Studie uvádí modifikaci akčního výzkumu ve webovém prostředí s využitím IKT (informačních a komunikačních technologií) s mezinárodní kooperací mezi přírodovědnými učiteli a jejich žáky. Pozornost je zaměřena na rozvoj přírodovědného nadání žáků, též na motivování žáků k přírodovědnému vzdělávání a zvyšování profesních učitelských kompetencí.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.