Interaktivní tabule jako nástroj pro osvojení kartografických dovedností žáků

Autoři

MÍSAŘOVÁ Darina RUDA Aleš MRÁZKOVÁ Kateřina RUDA Aleš

Rok publikování 2010
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek představuje jeden ze způsobů získání kartografických dovedností a znalostí (čtení mapy, interpretace mapy, tvorba a použití mapy), které by mělo být dosaženo u žáků základní školy. Geografické informační systémy a interaktivní tabule jsou učební pomůcky s velkým potenciálem v současném vzdělávání a také ve výuce geografie. Umožňují aktivní práci s mapovým materiálem. Učitel geografie má možnost s využitím moderních informačních technologií dodržet didaktické principy a vést žáky k získávání geografických znalostí a dovedností s důrazem na jejich pochopení, analýzu, hodnocení a praktické použití.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.