Portfolio jako komunikační prostředek mezi učitelem, žáky a rodiči
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Šimoník, O. (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Klíčová slova | portfolio; communication; communication skills; communication competences; evaluation |
| Popis | Cílem příspěvku je alespoň částečně postihnout úlohu portfolia jako prostředku komunikace mezi učitelem, žáky a rodiči. Autor akcentuje komunikační kompetence učitele, spoluúčast rodičů na evaluačním procesu a komunikační dovednosti žáka při hodnocení jeho portfolia. Příspěvek se opírá o výzkumnou sondu, jejímž cílem bylo zmapovat formální a reálnou implementaci portfolia do ŠVP základních škol. |
| Související projekty: |