Příprava učitelů technických předmětů na tvorbu multimediálních výukových opor využitelných v oblasti volby povolání na ZŠ praktických.
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | choice of occupation; multimedia; technical subjects |
| Popis | Příspěvek předkládá dílčí výsledky výzkumu v oblasti volby povolání na ZŠ praktických, kdy ke specifikům daného prostředí mohou být využívány multimediální výukové opory. Výzkumem jsme zjistili, že žáci těchto škol potřebují vyšší motivaci k učení a jejich informovanost o technických profesích, řemeslech a učebních oborech vhodných pro ně není dobrá. Použitím vhodných interaktivních multimediálních opor můžeme dosáhnout lepší výsledků. Studenti katedry technické a informační výchovy si v inovovaných předmětech osvojují znalosti nutné pro tvorbu multimediálních opor vhodných do této oblasti a seznamují se s technologiemi k jejich vývoji. Takto mohou jako budoucí učitelé kvalifikovaněji vytvářet výukové materiály. |