Volba povolání na ZŠ praktických s využitím multimediální výukové opory

Autoři

DOSEDLA Martin

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Vítková, M.; Havel, J. (eds) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Choosing professions; primary schools practical; multimedia study materials; UML
Popis Příspěvek se zabývá oblastí profesní orientace na ZŠ praktických. Popisuje přípravnou fázi a analýzu vycházející z projektu disertačního výzkumu. Na základě stanovení vhodných profesí pro žáky ZŠ praktických využijeme výhod IT v podobě multimediálních výukových pomůcek. Článek ukazuje konceptuální pohled, jako část výzkumu, na návrh vyvíjené aplikace a popisuje výhody jejího použití u cílové skupiny žáků. Pomocí technik a modelů UML stanovujeme parametry aplikace.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.