Volba povolání na ZŠ praktických s využitím multimediální výukové opory
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Vítková, M.; Havel, J. (eds) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Choosing professions; primary schools practical; multimedia study materials; UML |
Popis | Příspěvek se zabývá oblastí profesní orientace na ZŠ praktických. Popisuje přípravnou fázi a analýzu vycházející z projektu disertačního výzkumu. Na základě stanovení vhodných profesí pro žáky ZŠ praktických využijeme výhod IT v podobě multimediálních výukových pomůcek. Článek ukazuje konceptuální pohled, jako část výzkumu, na návrh vyvíjené aplikace a popisuje výhody jejího použití u cílové skupiny žáků. Pomocí technik a modelů UML stanovujeme parametry aplikace. |
Související projekty: |