Vedení procesů organizačního učení ve škole - první kroky realizace výzkumného projektu.
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | V příspěvku je představen výzkumný projekt Procesy organizačního učení ve škole a jejich vedení. Cílem projektu je přispět k poznání teorie a praxe vedení procesů organizačního učení ve škole. Projekt se nachází v první fázi řešení, která je orientovaná na teoretické rozpracování tématu. Prvotní analýza organizačního učení ve škole probíhá ve třech obsahových rovinách, které tvoří relativně ucelený pohled na problematiku. V příspěvku budou detailněji pojednány - jde o (1) školy jako učící se organizace; (2) organizační učení jako součást kultury a rozvoje školy; (3) organizační učení z pohledu řízení a vedení školy. Pozornost je věnována zejména empiickému zkoumání uvedených obsahových rovin a jejich vzájemných souvislostí. |
| Související projekty: |