Kurikulární reforma v českých školách - udržitelná změna?
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Pedagogická revue |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | change;innovation;curriculum;reform;Czech;schools |
| Popis | V tomto textu se zaměřujeme na jednu z významných změn v českém základním školství, která probíhá zhruba v posledních pěti až sedmi letech. Jedná se o proces spuštění kurikulární reformy českých základních škol. Prioritně nás zajímá role ředitelů škol v tomto procesu a konkrétně se zaměřujeme na reakce ředitelů základních škol na požadavek vytvořit školní vzdělávací program. Na základě našich nálezů naznačujeme principy udržitelnosti této změny v kontextu rozvoje základních škol. |
| Související projekty: |