Family science and technology education as a new teaching and learning strategy for all including gifted students

Autoři

TRNA Josef TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference XIV. IOSTE Symposium. Socio-cultural and human values in science and technology education
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.ioste14.org/about-symposium/
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova family science and technology education; hands-on experiments; lifelong education; motivation in science and technology education; daily and safe living
Popis Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání jako výstup našeho konstrukčního výzkumu je inovativní výuková strategie pro děti a dospělé. Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání je definováno jako přenos přírodovědných a technických vědomostí a dovedností ze školy do rodin žáků. Hands-on aktivity založené na jednoduchých předmětech, které jsou doma, hrají významnou roli. Vhodný vzdělávací obsah je denní a bezpečný život. Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání také pomáhá vyhledávat a rozvíjet nadané studenty.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.