Metodologické problémy doktorských projektů výzkumu v pedagogice

Autoři

VLČKOVÁ Kateřina

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Sikorová, Z., Malčík, M., Pavlica, K. (Eds.): Český pedagogický výzkum v mezinárodním kontextu. Sborník příspěvků XVII. ročníku celostátní konference ČAPV. Ostrava, 9. – 11. září 2009.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Research project; educational research; research design; methodological problems; doctoral study
Popis Projekt výzkumu je v kvantitativním nebo smíšeném designu výzkumu klíčovým prvkem zdárné realizace výzkumu. Sestavení projektu činí studentům hlásícím se do doktorského studia na pedagogických fakultách nebo studentům na jeho začátku konceptuální a metodologické problémy. Nad typickými problémy se zamýšlíme a nastiňujeme možné směry jejich řešení. Vycházíme z analýzy reálných projektů doktorských výzkumů v pedagogice a oborových didaktikách. Příspěvek může být inspirativní pro kohokoli, kdo začíná s výzkumnou činností a zhotovuje plán realizace výzkumu a pro odborníky pracujícími se začínajícími výzkumníky.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.