Zur Ausbildung von Lehrer/-inne/-n an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität im Hinblick auf die Arbeit mit Schüler/-inne/-n mit sonderpädagogischem Förderbedarf
| Název česky | Vzdělávání učitelů na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity s ohledem na práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2008 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | V České republice došlo v posledních letech k mnoha změnám v oblasti profesní přípravy učitelů. Studijní program v oblasti speciální pedagogiky byl například s ohledem na Boloňský proces změně a skládá se nyní ze tří částí: bakalář, magistr a doktor. Vzdělávání a výchovu žáků se speciálnímivzdělávacími potřebami již není doménou pouze speciálního školství, nýbrž se týká všech typů škol a školských zařízení. Prezentován je plánovaný výzkumný záměr. |
| Související projekty: |