Vizuální prvky v učebnicích - přehledová studie česko-slovenských výzkumů
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Škola v proměnách: Učitel-žák-učivo. [CD-ROM] |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | educational research; textbooks; textbook research; visuals |
| Popis | Příspěvek je přehledovou studií mapující česko-slovenské teoretické práce a empirické studie týkající se vizuálních prvků v učebnicích. Ukazuje se, že vizuální prvky v učebnicích se nejen u nás stávají poměrně zřídka předmětem pedagogického výzkumu, ačkoliv tvoří jednu z hlavních komponent učebnic. Autoři se v příspěvku snaží shrnout dosavadní výzkumy a upozorňují na některé problémy, které je třeba v souvislosti s výzkumem vizuálních prvků v učebnicích řešit. |
| Související projekty: |