Využití technologie DiV při výuce IT
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – se sociálním znevýhodněním |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Flash animation; interactive;teaching materials;study support |
| Popis | Při výuce informatických disciplín, ať už je to programování, nebo uživatelské využití počítačů, je velmi často různorodá úroveň znalostí studentů. Z toho důvodu je třeba použít co nejefektivnějšího způsobu výuky pro docílení požadované úrovně znalostí a dovedností. Někteří studenti jsou velmi talentovaní a je třeba je vést poněkud jinak než ostatní, aby se jejich talent mohl rozvíjet. Při běžném způsobu výuky je to jen těžko realizovatelné. Využijeme-li distanční studijní opory ve výuce, kterou poněkud jiným způsobem zorganizujeme zlepší se její efektivita a výuku je možné více individualizovat. Příspěvek si klade za cíl nastínit základní způsob použití této metody a ukázat některé výsledky, kterých s ní bylo dosaženo. Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami. |
| Související projekty: |