To the context of multicultural and media-aided education in teaching history.

Název česky Kontexty multikulturní a mediální výchovy v dějepisné výuce.
Autoři

ŠTĚPÁNEK Kamil

Rok publikování 2009
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Czech-polish historical and pedagogical journal
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Dějiny
Klíčová slova multicultural education media-aided education teaching history
Popis Text označuje nejen badatelské problémy, ale i samotné médium hraného filmu jako nejproblematičtějšího činitele multikulturně výchovně vzdělávacího procesu. Ovlivněno dobou vzniku, literární předlohou i samotným tématem si vyžádá od učitele maximální zodpovědnost při kritickém výběru a metodickém zpracování vhodné sekvence.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.