Využití dramatické výchovy ve společném vzdělávání
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Dramatická výchova pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu RVP ZV |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | a person with a disability; visual impairment; inclusion;self-concept |
| Popis | Příspěvek je zaměřen na problematiku společného vzdělávání žáků a studentů s postižením a bez postižení. Metody dramatické výchovy jsou efektivním nástrojem pro odstraňování bariér ve společném vzdělávání, umožňují propojit svět osob s postižením a bez něj a vzájemně se obohacovat. Výzkum se týkal vzájemné akceptace a spolupráce, které významně podporují sebepojetí člověka s postižením. V prezentaci budou použity ukázky dobré praxe z oblasti aktivit osob se zrakovým postižením. |
| Související projekty: |