Vlivy prostředí na rozvoj nadání romského žáka

Autoři

ŠTĚPAŘOVÁ Ema BUCHTOVÁ Zuzana

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Sborník referátů z mezinárodního semináře Učitel a nadaný žák
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Talent; Romani pupil; quality research; focus group; Romany family; socially handicapped groups; eduacation
Popis V rámci výzkumného záměru na PdF MU Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a za finanční pomoci výzkumného projektu financovaného PdF MU byla prostřednictvím kvalitativního šetření provedena studie, jež zkoumá nadané dítě ze sociokulturně znevýhodněného prostředí, konkrétně pak vlivy rodinného a školního prostředí na rozvoj jeho schopností a nadání.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.