Výzkum výuky fyziky realizovaný prostřednictvím videostudie

Autoři

VACULOVÁ Ivana

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. Sborník sdělení 16. konference ČAPV
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova physics education; skill; skill acquirement; videostudies
Popis Příspěvek představuje metodologii a výsledky výzkumu procesu osvojování dovedností žáků, který byl prováděn prostřednictvím videostudií, tj. výzkumu výuky založeném na analýze videozáznamu. Hlavním cílem bylo zjistit postavení úloh v tomto procesu. Videostudie probíhala na 27 hodinách fyziky k tématu skládání sil.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.