Komunikační kompetence a narušená komunikačníschopnost u žáků na 1. stupni základních škol

Autoři

BOČKOVÁ Barbora KLENKOVÁ Jiřina BYTEŠNÍKOVÁ Ilona VÍTKOVÁ Marie HORÁKOVÁ Radka KLENKOVÁ Jiřina

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. Education of Pupils with Special Educational Needs.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Framework Educational Programme for Primary Education; communication; communication competences; impaired communication abilities; hearing impairment; speech therapy
Popis Příspěvek se týká problematiky žáků 1. stupně základní školy, u nichž se vyskytuje narušení komunikační schopnosti. Je analýzou problematiky pro připravovaný výzkum, které se týká narušené komunikační schopnosti a výskytu sluchového postižení u žáka základní školy. Přípravovaný výzkum vychází z výsledků šetření, jehož hlavním cílem byla analýza problematiky komunikačních kompetencí dětí předškolního věku v mateřských školách v Jihomoravském kraji, včetně profesní připravenosti předškolních pedagogů pro práci s dětmi této věkové kategorie.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.