Die Lehrer- und Schülerrolle im Kontext der Förderung von Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht. Ergebnisse einer Pilotforschung.
| Název česky | Role učitele a žáka v kontextu rozvoje autonomie žáka v cizojazyčné výuce. Výsledky pilotního výzkumu. |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2008 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Studie se zabývá konceptem autonomního učení v cizojazyčné výuce z hlediska role učitele a žáka. Vedle stručné charakteristiky rolí obou těchto subjektů vyučovacího procesu je hlavní pozornost věnována prezentaci výsledků pilotního empirického výzkumu, které ukazují, jak učitelé a žáci reflektují vybrané aspekty, jež charakterizují podporu autonomního učení v cizojazyčné výuce. |
| Související projekty: |