Zabezpečení výuky žáků mimořádně nadaných ve školním vzdělávacím programu

Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ Jana HAVEL Jiří FILOVÁ Hana

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova cshool curriculum; teaching talented pupils; integration; integrational process; inclusive school
Popis Příspěvek popisuje cíle, postup a výsledek kvalitativní analýzy školních vzdělávacích programů na vybraném vzorku škol. Předmětem analýzy bylo zjistit, jak je ve ŠVP zabezpečena výuka mimořádně nadaných žáků. Uvádí jako příklad pojmové mapy, s nimiž bylo ve výzkumu pracováno.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.