Integrace nevidomých do běžné školní třídy
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2007 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Bartoňová, M., Vítková, M. Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | integration; drama education; blind; course |
| Popis | Příspěvek nás seznamuje s dvojím přístupem k integraci zrakově postižených studentek do běžné školní třídy, kdy v jednom případě došlo k bezproblémovému přijetí nevidomých, v druhém naopak. Je zde popsán přístup k řešení integrace vedením školy, samotnými učiteli, žáky i nevidomými dívkami, jejich obavy i očekávání, obavy i očekávání spolužáků, postřehy asistentky pedagoga. Článek je psán ve dvou rovinách teoretické a praktické. V úvodu je uvedena teorie k dané problematice, na kterou navazují ukázky z kvalitativního výzkumu. |
| Související projekty: |