The Qualities Deciding about the Professional Fitness of a Teacher of Foreign Languages at Today´s School

Název česky Profesiogram učitele cizího jazyka v současné škole.
Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Die Qualität von Lehre und Unterricht vor neuen Herausforderungen.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova competence; modul; standards
Popis Profesiogram jako systémově-funkční portrét učitele cizího jazyka v současné škole: modul činnostní a osobnostní: sociální objednávka, cíle, funkce, jednotlivá stadia a kategorie. Jazykové povědomí učitele cizího jazyka. Lingvistická, obecně humanitní, pedagogická, psychologická a metodická kompetence. Oblast komunikace učitele se žáky v pedagogickém procesu. Profesní sebeuvědomění, pedagogicko-psychologická a odborná připravenost učitele cizího jazyka. Tato publikace představuje výsledky odborné diskuse v mezinárodním kontextu, která byla zaměřena na tři stěžejní aspekty moderní vysokoškolské a školní výuky, kterými jsou kompetenze, standardy a moduly.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.