Reading Strategies and the development of Reading Skills of primary school pupils in the Czech Republic

Název česky Čtenářské strategie a čtenářské dovednosti žáků 1.stupně ZŠ v ČR
Autoři

NAJVAROVÁ Veronika NAJVAR Petr

Rok publikování 2007
Druh Prezentace v oblasti VaV (AV tvorba, WEB aplikace apod.)
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V příspěvku popisujeme průběh a výsledky výzkumu, který proběhl v roce 2005/6. Výzkum navazuje na výsledky mezinárodního výzkumu PIRLS. Byly testovány čtenářské dovednosti žáků (279 žáků ze 7 škol) v posledním roce docházky na prvním stupni. Ve výzkumu byla použita kombinace metod kvantitativního a kvalitativního přístupu. Bylo využito žákovského dotazníku a testu čtenářských dovedností. Na základě výsledků těchto metod byli vybráni žáci pro další testování.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.