Could We Designate Some Concepts in Czech Geography Textbooks as Problematic?
| Název česky | Můžeme označit některé pojmy v učebnicích zeměpisu jako problematické? |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2007 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Changing Geographies: Innovative Curricula |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Didactics of geography;textbook research;geography textbooks;concepts;understanding |
| Popis | Příspěvek se zabývá problematikou věkové přiměřenosti pojmů uváděných v učebnicích zeměpisu pro základní školy. Autor zjišťoval na vzorku 80 žáků porozumění pojmům uvedených ve vybraném výkladovém textu z učebnice zeměpisu pro základní školy. Výsledkem je zjištění, že existují pojmy, které můžeme označit z hlediska přiměřenosti věku žáků za problematické. |
| Související projekty: |