Stratégie učenia sa nemeckého jazyka - výsledky empirického výskumu.

Logo poskytovatele
Název česky Strategie učení ve výuce němčiny - výsledky empirického výzkumu.
Autoři

FEDÁKOVÁ Katarína JANÍKOVÁ Věra

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova autonomy; foreign language teaching and learning; research
Popis Příspěvek se zabývá vymezením pojmu učební strategie se zřetelem k osvojování cizího jazyka a představuje výsledky empirického výzkumu, který zkoumal využívání učebních strategií vysokoškolských studentů německého jazyka na univerzitě v Prešově.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.