Učitel průvodcem na cestě žákova sebepoznání

Logo poskytovatele
Autoři

HAVLÍČKOVÁ Helena

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Pupil teacher intelligence types portfolio life-long education evaluation methods activities.
Popis Učitel by měl být schopen nabídnout žákovi pestré množství metod a aktivit, které by žákovi umožnily dosáhnout při učení co nejlepších výsledků. Učitel vede žáka při výběru materiálů i studijních strategií. Dobré výsledky pak vyžadují investici z obou stran, ze atrany učitele i žáka.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.