Interactive E-learning support for teaching linguistics

Název česky Interaktivní e-learningová podpora pro výuku lingvistiky
Autoři

DONTCHEVA-NAVRATILOVA Olga POVOLNÁ Renata HŮLKOVÁ Irena

Rok publikování 2006
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Acta Academica Karviniensia. Sborník vědeckých statí a článků OPF.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Jazykověda
Klíčová slova e-learning - grammar - communicative syntax - pragmatics - interactive learning/teaching
Popis Příspěvek dokumentuje zkušenosti Katedry anglického jazyka a literatury na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně se zaváděním interaktivních modulů u e-learningových kurzů, které využívají systém řízení výuky LMS Moodle na podporu tradiční kontaktové výuky, a to u studentů jak prezenčního, tak kombinovaného studia. Výsledky studie naznačují, že integrace e-learningové opory do lingvisticky zaměřených kurzů je přínosná, protože zlepšuje efektivnost a kvalitu výuky a připravuje studenty na používání internetu a vzdělávacích komunikačních technologií v jejich budoucím učitelském povolání.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.