Škola jako sociální prostředí – aktuální problémy a požadavky
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2006 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Sborník referátů 14. konference ČAPV [CD-ROM] |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | school reformation; social environment; social and educational problems; school climate recovery; prevention; social educationalist |
| Popis | Příspěvek se zabývá aktuálními problémy a požadavky školy jako sociálního prostředí. Vychází z kvalitativního výzkumného šetření mezi řediteli základních škol v Brně - analýzy prezentovaných problémů z hlediska klimatu, sociálních vztahů aj. Výstupem příspěvku je představa uplatnění sociálního pedagoga ve školách, které se jeví jako zajímavé komplexní řešení sociálních problémů školy. |
| Související projekty: |