Organizační formy, fáze výuky, učivo a rozvíjené dovednosti v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení (zpráva z výzkumu)
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2006 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Sborník z konference Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | foreign language teaching - forms - instructional phases- methods - learning content - competencies - observation - research |
| Popis | Příspěvek prezentuje výsledky pilotního výzkumu výuky cizích jazyků. Prostřednictvím strukturovaného pozorování byla sledována variabilita výukových forem a fází a učiva v nich realizovaných a základních cizojazyčných dovedností v nich rozvíjených. Formy, fáze, učivo a rozvíjení všech základních dovedností lze chápat jako indikátory pestrosti výuky, její přitaž-livosti pro žáky, kvality a jako indikátory rozvíjení autonomního učení u žáků. Výzkum byl realizován v projektu GAČR Autonomie v procesu učení a osvojování cizího jazyka GA406/05/2107. |
| Související projekty: |