Lernerautonomie und Lernstrategien als Förderungsprinzip in der linguistischen und didaktischen Vorbereitung der Primarstufenlehrer/-innen

Logo poskytovatele
Název česky Autonomie studentů a učební strategie jako princip podpory lingvistické a didaktické přípravy učitelů a učitelek na prvním stupni ZŠ
Autoři

BRYCHOVÁ Alice

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Vomackova, O., Varadinova, D. Das Rahmenbildungsprogramm in der Grundschullehrer-Ausbildung des Fachbereichs Deutsch. VUP : Olomouc, 2005.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Education; General Education Frame
Popis Příspěvek reflektuje zkušenosti s využíváním Evropského jazykového portfolia v jazykových cvičení u studentů učitelství němčiny a v didaktických seminářích na pedagogické fakultě a sleduje rozvoj kompetence autonomního učení se, jejíž podpora je také jednou z důležitých cílů v Rámcově vzdělávacím programu českých škol.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.