Výukové programy jako příklad integrovaně pojaté výuky

Autoři

HRADILOVÁ Lenka JEDLIČKOVÁ Helena TYMRÁKOVÁ Iva

Rok publikování 2005
Druh Článek ve sborníku
Konference Metodologické aspekty a výskum v oblasti didaktík prírodovedných polńohospodárských a príbuzných oborov
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Alternative forms of education and pedagogical practical
Popis V příspěvku jsou představeny tématicky zaměřené výukové programy jako příklad integace odborné a didaktické složky v pregraduální přípravě učitelů. Uvedeny jsou hlavní cíle, problematika tvorby, realizace, analýzy a hodnocení výukových progamů z pohledu jednotlivých účastníků studentů, lektorů, učitelů z praxe, žáků a vyučujících katedry biologie Pedagogické fakulty MU v Brně.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.