Lernstrategien fördern die Lernerautonomie auch beim Fremdsprachenlernen.
| Název česky | Učební strategie podporují autonomní učení - i při osvojování cizích jazyků |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2005 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Brünner Hefte für Germanistik |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Jazykověda |
| Klíčová slova | learner strategies; foreign learning and teaching; autonomy |
| Popis | Rozvoj nových koncepcí v oblasti teorie učení, které vycházejí z konstruktivisticky orientované a kognitivní psychologie a kladou velký důraz na rozvoj autonomie žáka věnují rozvoji a nácviku učebních straegií značnou pozornost, a to i v lingvodidaktice. Příspěvek se zabývá vymezením pojmů autonomie učení a učební strategie a nastiňuje, jak nácvik učebních strategií může při osvojování cizího jazyka úspěšně přispět k samostatnosti žáka v procesu učení se jazyku. |
| Související projekty: |