Reflexe vlastní doučovací praxe

Autoři

MERVA Nela

Rok publikování 2025
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Prezentace nabídla reflexi zkušeností s doučováním žáků v rámci pedagogické praxe. Byly představeny okolnosti zapojení do doučování, včetně jeho formy, prostředí a charakteristiky doučovaných žáků. Příspěvek se zaměřil také na počáteční nejistoty a obavy spojené s touto činností a jejich následné vyústění. Pozornost byla věnována procesu navazování vztahu s žáky, včetně obtížných momentů, jako jsou pocity frustrace a bezmoci. Reflektován byl i osobnostní a profesní rozvoj vyplývající z této zkušenosti a její přínos pro budoucí pedagogickou dráhu. Závěrečná část prezentace se věnovala významu doučování jako smysluplné formy podpory žáků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.