Sebehodnoticí dovednosti učení žáků základních škol ve vztahu k vnitřní motivaci a autoregulaci učení
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2024 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | https://www.pdf.upol.cz/files/users/254/Konference/Sborniky/Sbornik_DSP_2024.pdf |
| Doi | https://doi.org/10.5507/pdf.24.24465579 |
| Klíčová slova | self-assessment, self-assessment of learning, intrinsic motivation, self-regulated learning, comprehensive developmental assessment |
| Popis | Sebehodnocení učení je důležitou součástí zpětné vazby podporující učení žáků. Projekt disertační práce rozvíjí téma sebehodnoticích dovedností učení žáků základní škol. Cílem příspěvku je shrnout vybraná teoretická a empirická východiska sebehodnocení učení a sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a představit plánovanou metodologii kvantitativního výzkumného šetření, jehož cílem je zjistit vztah mezi úrovní sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a autoregulací jejich učení a jejich vnitřní motivací. |