Sebehodnoticí dovednosti učení žáků základních škol ve vztahu k vnitřní motivaci a autoregulaci učení

Autoři

GROMBÍŘOVÁ Julie

Rok publikování 2024
Druh Článek ve sborníku
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://www.pdf.upol.cz/files/users/254/Konference/Sborniky/Sbornik_DSP_2024.pdf
Doi https://doi.org/10.5507/pdf.24.24465579
Klíčová slova self-assessment, self-assessment of learning, intrinsic motivation, self-regulated learning, comprehensive developmental assessment
Popis Sebehodnocení učení je důležitou součástí zpětné vazby podporující učení žáků. Projekt disertační práce rozvíjí téma sebehodnoticích dovedností učení žáků základní škol. Cílem příspěvku je shrnout vybraná teoretická a empirická východiska sebehodnocení učení a sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a představit plánovanou metodologii kvantitativního výzkumného šetření, jehož cílem je zjistit vztah mezi úrovní sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a autoregulací jejich učení a jejich vnitřní motivací.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.