Přístupy k integraci vzdělávacího obsahu z pohledu kurikula, výuky a učitelského vzdělávání
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2024 |
| Druh | Odborná kniha |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Kniha poskytuje odpovědi na otázky související se zaváděním obsahově integrovaných přístupů do školní praxe. Nejprve je v knize představena rámcová charakteristika podstaty přístupů a souvisejících klíčových pojmů. Autoři se zabývají obsahovým vymezením monodiscipinarity, multidisciplinarity, interdisciplinarity a transdisciplinarity a naznačují jejich kurikulární, didaktické a pedeutologické aspekty. Následují kapitoly potom představují vybrané přístupy k integraci vzdělávacích obsahů – konkrétně STEM, SCIENCE, CLIL, technické vzdělávání, vzdělávací oblast Člověk a jeho svět. V závěru publikace jsou shrnuty výzvy pro implementaci vzdělávání v integrovaném pojetí na různých stupních škol. |