Jak učitelé Montessori škol podporují žákovskou samostatnost

Autoři

JURČÍK Miroslav

Rok publikování 2024
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek sleduje, jak učitelé v Montessori školách podporují u žáků samostatnost v procesu učení. Zaměřuje na analýzu strategií a praktik, které učitelé v Montessori školách využívají. Montessori pedagogika zdůrazňuje individuální učení a rozvoj žáků na základe jejich vlastních zájmů a tempa. Cílem tohoto příspěvku je porozumět konkrétním metodám, které učitelé Montessori aplikují k posíleni schopnosti žákú pracovat samostatně, rozhodovat se a resit problémy. Metodologie tohoto výzkumu zahrnuje pozorování ve třídách Montessori skol a reflektivní rozhovory s učiteli. Výsledky této studie mohou poskytnout cenné poznatky pro učitele, školní vedení a výzkumníky v oblasti pedagogiky. Porozumění efektivním strategiím podpory samostatnosti učitel Montessori může přispět k rozvoji pedagogických postupů i ve standardním vzdělávacím prostředí.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.