Vztah mezi životním stylem učitelů a jejich působením na žáky v oblasti zdravého životního stylu
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2022 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Život ve zdraví 2022: výzkum a praxe. Sborník anotací příspěvků z konference konané 13.–14. října 2022 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | https://munispace.muni.cz/library/catalog/view/2243/6802/4421-1/0#preview |
| Doi | https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P280-0341-2022-14 |
| Klíčová slova | Teachers' lifestyles; motivating pupils; pupils' education; primary school first grade |
| Popis | Cílem výzkumné sondy bylo zjistit, jak učitelé 1. stupně základní školy hodnotí svůj životní styl a jaký je vztah mezi sebehodnocením vlastního životního stylu učitelů a vzděláváním a motivováním žáků ke zdravému životnímu stylu. Výsledky naznačily, že mezi sebehodnocením vlastního životního stylu učitelů a sebehodnocením vzdělávání a motivování žáků ke zdravému životnímu stylu není dostatečně silná statistická závislost. |