Self-assessment in English Studies in Tertiary Education: Literature Review
| Název česky | Sebehodnocení ve studiu angličtiny v terciárním vzdělávání: Přehledová studie |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2021 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Výzkum v didaktice cizích jazyků IV |
| Citace | |
| Klíčová slova | student self-assessment, student autonomy, English language teaching/learning in tertiary education, self-assessment in foreign language study |
| Popis | Přehledová studie si klade za cíl shrnout současný výzkum rozvoje dovednosti sebehodnocení studenta anglického jazyka na vysoké škole a odpovídá na tyto otázky: Jak autoři studií vymezují pojem sebehodnocení? Jaké jsou nejčastější cíle a metody výzkumu? Jaké jsou nejdůležitější výsledky výzkumů sebehodnocení? Vybrané studie ukazují, že rozvoj dovednosti sebehodnocení je nejčastěji zkoumán z pohledu celkového hodnocení studentů před aplikací principů rozvoje dovednosti sebehodnocení a po jejich aplikaci. Výzkum průběhu rozvoje sebehodnocení je zatím ve svých začátcích. |
| Související projekty: |