Charakteristika der auf Sprechen ausgerichteten Selbstevaluation bei DaF- Lernenden: Ergebnisse einer Interventionsstudie.

Název česky Charakteristiky sebehodnocení zaměřeného na mluvení u studentů němčiny jako cizího jazyka: výsledky intervenční studie.
Autoři

VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2024
Druh Vyžádané přednášky
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem Příspěvku bylo představit vlastní disertační projekt zaměřený na rozvíjení dovednosti sebehodnocení u budoucích učitelů němčiny jako cizího jazyka. Příspěvek představil teoretická a empirická východiska výzkumu. Dále byl představen výzkumný design kvalitativně orientované intervenční studie. Hlavní důraz byl kladen na představení vybraných výsledků vztahujících se k výzkumné otázce "Jaké obsahové charakteristiky vykazují sebehodnoticí výpovědi studentů učitelství němčiny v průběhu intervence zaměřené na rozvíjení jejich dovednosti sebehodnocení?". K uvedeným zjištěním byly rovněž představeny jejich možné interpretace, které byly rovněž předmětem závěrečné diskuse.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.