Charakteristika der auf Sprechen ausgerichteten Selbstevaluation bei DaF- Lernenden: Ergebnisse einer Interventionsstudie.
| Název česky | Charakteristiky sebehodnocení zaměřeného na mluvení u studentů němčiny jako cizího jazyka: výsledky intervenční studie. |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2024 |
| Druh | Vyžádané přednášky |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Cílem Příspěvku bylo představit vlastní disertační projekt zaměřený na rozvíjení dovednosti sebehodnocení u budoucích učitelů němčiny jako cizího jazyka. Příspěvek představil teoretická a empirická východiska výzkumu. Dále byl představen výzkumný design kvalitativně orientované intervenční studie. Hlavní důraz byl kladen na představení vybraných výsledků vztahujících se k výzkumné otázce "Jaké obsahové charakteristiky vykazují sebehodnoticí výpovědi studentů učitelství němčiny v průběhu intervence zaměřené na rozvíjení jejich dovednosti sebehodnocení?". K uvedeným zjištěním byly rovněž představeny jejich možné interpretace, které byly rovněž předmětem závěrečné diskuse. |