Modely spolupráce začínajících učitelů a asistentů pedagoga

Autoři

EGERLE Jan ĎULÍKOVÁ Lenka

Rok publikování 2023
Druh Článek ve sborníku
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova interprofessional collaboration, novice teacher, teaching assistant
Popis Příspěvek navazuje na výzkumný projekt, který se zabývá (inter)profesní spoluprácí pomáhajících profesí na základních školách (Švec et al., v tisku). Předkládaný výzkum reflektuje způsoby (modely) spolupráce začínajících učitelů a asistentů pedagoga. Předběžné výsledky naznačují, že aktéři spolupracují v dílčích oblastech, ve kterých uplatňují specifické modely spolupráce. Na základě těchto modelů jsou pedagogové schopni nacházet snáze společná řešení problémů v pedagogické praxi.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.