Agebraic word problems as a means of identifying gifted pupils of 5th grade of elementary school

Název česky Algebraická slovní úloha jako způsob identifikování nadaných žáků 5. ročníku základní školy
Autoři

BUDÍNOVÁ Irena

Rok publikování 2023
Druh Článek ve sborníku
Konference International Symposium Elementary Mathematics Teaching: New Directions in Elementary Mathematics Education
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova algebraic word tasks; mathematical abilities of pupils; gifted pupils
Popis Slovní úloha může sloužit jako způsob identifikace matematických schopností žáků a nadání. Existují však různé faktory, které ovlivňují výkony žáků z různých výkonnostních skupin při řešení úlohy. Cílem výzkumu, který je popsán v článku, bylo najít slovní úlohy různého typu, které odliší nadané a nenadané žáky 5. ročníku základní školy. Článek popisuje jeden vybraný typ slovní úlohy a získané výsledky vzorku žáků.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.