Sebehodnocení ve studiu angličtiny v terciárním vzdělávíní: Pilotní studie
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2022 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Výzkum v didaktice cizích jazyků V |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Klíčová slova | self-assessment of English pronunciation; tertiary education; development of self-assessment skills; mixed research method in education research |
| Popis | Článek seznámí čtenáře s výsledky pilotního výzkumu, který byl proveden v rámci disertačního projektu a jehož cílem bylo ověřit, zda výzkumné nástroje vybrané pro výzkum rozvoje sebehodnocení v terciárním vzdělávání přispívají k získání relevantních a kvalitních dat, která pomohou zodpovědět výzkumné otázky. Během pilotáže vybraných nástrojů došlo nejen k úpravám těchto nástrojů, ale také k odhalení potřeby upřesnit cíle připravovaného výzkumu, konkrétně nutnosti soustředit se při formování výzkumných otázek a při výběru aktivit intervence na rozvoj dovednosti sebehodnocení a jazykový prostředek, na kterém se dovednost sebehodnocení rozvíjí, tj. výslovnost, používat jako obsah a ne fokus intervence. |
| Související projekty: |