Reflexe aktivit se stavebnicí Magformers v přípravě učitelů mateřské školy
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2023 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Journal of Technology and Information Education |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | https://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-202202-0006_reflexe_aktivit_se_stavebnici_magformers_v_priprave_ucitelu_materske_skoly.php |
| Doi | https://doi.org/10.5507/jtie.2022.012 |
| Klíčová slova | kindergarten; mathematical preliteracy; reflective analysis; 3A methodology; Magformers |
| Popis | Studie zkoumá, jaká je úroveň reflektivních kompetencí budoucích učitelů mateřské školy v závěru jejich přípravného studia a jak lze s využitím hospitačního videozáznamu v reálném prostředí mateřské školy tyto kompetence rozvíjet. S využitím metodiky 3A (anotace–analýza–alterace) je reflektován soubor aktivit s magnetickou stavebnicí Magformers, který považujeme za vhodnou příležitost k rozvoji prostorové představivosti i základů technické gramotnosti dětí. |