Stimulace percepčně-kognitivních a motorických funkcí a její vliv na vývoj dítěte mladšího školního věku jako prevence školního neúspěchu
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2022 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Citace | |
| Popis | Prezentace se věnuje tématu disertační práce, která má za cíl mj. vytvořit ucelený koncept cvičebních lekcí určených pro rozvoj percepčně-kognitivních a motorických funkcí nejen u žáků v riziku školního neúspěchu využitelných pro jedno pololetí v rámci předmětu tělesná výchova na prvním stupni základní školy. Tento koncept může pomoci pedagogům prvního stupně základní školy efektivně využít tělesnou výchovu k podpoře rozvoje žáka. Zaměření disertační práce má také za cíl motivovat žáky mladšího školního věku ke sportu či k pohybu obecně, podpořit zdravý životní styl a tím napomáhat k celkovému pocitu pohody žáků, tedy k tzv. well-beingu. |
| Související projekty: |