Konstrukční výzkum ve vzdělávání: metodologie a možnosti

Autoři

ELLEDEROVÁ Eva

Rok publikování 2022
Druh Uspořádání workshopu
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem workshopu je představit problematiku konstrukčního výzkumu jako relativně nového přístupu v pedagogickém výzkumu, který podporuje roli reflektujících praktiků v kontextu vzdělávacích inovací. Potenciál konstrukčního výzkumu spočívá v návrhu a postupném vývoji efektivních vzdělávacích intervencí vedoucí k produkci konstrukčních principů, kritickému rozvíjení dominantní teorie a vytváření nových teorií. Workshop také seznámí účastníky s metodologií, výsledky a konstrukčními principy konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku odborného anglického jazyka. Diskuze k dané problematice umožní účastníkům workshopu zamyslet se nad možnostmi realizace konstrukčního výzkumu v rámci jejich oborové specializace.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.