Preference uživatelů gamifikovaného výukového systému

Autoři

MIŠKOV Jan

Rok publikování 2022
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Zkoumáme možnosti gamifikace e-learningu na Masarykově univerzitě. Zajímaly nás postoje vysokoškolských studentů vybraných kurzů s e-learningovou oporou. V online dotazníku jsme se jich ptali, co je motivuje ke studiu a jaký potenciál vidí v uplatnění herních principů v e-learningu. Jednalo se většinou o bakaláře ve věku 18–25 let. Výzkum motivačního potenciálu gamifikace ve výukovém online prostředí nám umožnil získat jasnější představu o zkušenostech uživatelů univerzitního systému. Na základě zjištění doporučujeme učitelům a vývojářům, jak by mohli zlepšit návrh e-learningu v souladu s potřebami a preferencemi studentů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.