Začínající učitel na prvním stupni ZŠ v tandemové výuce

Autoři

VICIANOVÁ Teresa JURASOVÁ Alžběta HAVEL Jiří

Rok publikování 2022
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V prezentaci byl popsán význam tandemové výuky v oblasti profesní socializace začínajícího učitele na prvním stupni ZŠ, představen případ specifické trojice a její zkušenosti s tandemovou výukou (začínající učitel ve spolupráci se dvěma zkušenými učiteli). Pro získání dat byly zvoleny metody polostrukturovaných rozhovorů a nestrukturovaného pozorování participantů při společném plánování, realizaci a evaluaci výuky. Interpretovaná data rozšíří poznání o tandemové výuce s přesahem do oblasti uvádění začínajících učitelů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.